حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان بافق:

مراسم اربعین برای ظالمان دلهره‌آور است

مراسم اربعین برای ظالمان دلهره‌آور است

فرماندار شهرستان بافق گفت: حضور مردم در مراسم اربعین برای استکبار و ظالمان دلهره‌ای را ایجاد کرده است که در مقابل آن‌ها هستند افرادی که به راحتی جان خود را در طبق اخلاص خواهند گذاشت.

ابوالقاسم دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اینکه حماسه عاشورا، حماسه‌ی مهم رقم‌زده شده در هزار و ۴۰۰ سال پیش برای زنده نگه‌داشتن اسلام بود، گفت: مسلمانان جهان در طول ۱۴ قرن پس از قیام عاشورا همچنان شیفته این امام بزرگوار هستند و در طول این یک دهه مراسم اربعین با قوت و سیل عظیمی از مسلمانان جهان برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور مردم در مراسم اربعین و موکب‌هایی که دراین مراسم به صورت مردمی برگزار می‌شود، برای استکبار و ظالمان دلهره‌ای را ایجاد کرده است که در مقابل آن‌ها هستند افرادی که به راحتی جان خود را در طبق اخلاص خواهند گذاشت.

فرماندار شهرستان بافق تصریح کرد: از همه سنین و همه گروه‌ها در مراسم اربعین حضور دارند و حماسه هزار و ۴۰۰ سال پیش را زنده نگه داشته‌اند و همین امر موجب می‌شود تا دشمنان در برابر بسیاری از حرکت‌های مردمی به تنگا بیایند و نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شود.

وی با بیان اینکه مردم غزه در برابر ظلم ایستادگی کرده و خواهند کرد، گفت: مردم مظلوم غزه با جان و مال خود در برابر ظلم ایستادگی کرده‌اند و این ایستادگی حماسه‌‌ای بزرگ را آفریده است که در آن جهانیان متوجه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی شدند.

دهقان ادامه داد: قطعا تلاش و خون این مردم مظلوم و جبهه مقاومت در نهایت منجر به پیروزی می‌شود و رژیم جنایتکار صهیونیستی با زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از