حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

مراسم چهلم شهدای خدمت در یزد برگزار می‌شود

مراسم چهلم شهدای خدمت در یزد برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت و سالروز شهادت شهدای هفتم تیر در یزد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین متوسل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت در استان یزد اظهار کرد: امشب و فردا شب در مساجد شاخص یزد مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و بزرگداشت سالگروز شهادت شهدای حادثه هفتم تیر برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم چهلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور، صبح فردا از ساعت ۷ تا ۹ صبح در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: در سایر نقاط استان نیز به صورت خودجوش و مردمی و در راستای قدردانی از فعالیت‌ها و زحمات شهدای خدمت این مراسم نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: از عموم مردم استان دعوت می‌شود تا در راستای قدرشناسی و پاسداشت یاد شهدای خدمت در این مراسم شرکت نموده و قدردانی خود را ابراز کنند.

گفتنی است؛ بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در نهایت هشتمین رئیس جمهور ایران و همراهان وی در شب ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در راه خدمت به مردم به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از