حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
چراغ راه؛

مستضعفان به انقلاب اسلامى چشم دوخته‌اند

مستضعفان به انقلاب اسلامى چشم دوخته‌اند

شهید ناصر اشکالوئی ۲۵ دی ۱۳۴۵ در شهرستان یزد به دنیا آمد. سرانجام ۲۹ مهر ۱۳۶۲ در بانه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

به گزارش «یزدرسا»، شهید ناصر اشکالوئی ۲۵ دی ۱۳۴۵ در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا اول راهنمایی تحصیل کرد. پدرش برات الله قصاب و مادرش منور نام داشت. وی کارگر کارخانه ریسندگی بود. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت تک‌تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۲۹ مهر ۱۳۶۲ در بانه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای خلد برین به خاک سپرده شد.
در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است: 

با نام خدا و با یاد خدا و به‌خاطر خدا وصیت‌نامه‌ام را شروع می‌کنم. به نام خدا پاسدار خون‌ شهیدان‌ با آرزوى توفیق و پیروزى نهایى‌ بر کفر و استکبار جهانى براى رزمندگان اسلام که توانسته با یاری‌جستن از مددهای الهى شرق تجاوزگر و غرب جنایت‌کار را چنان به‌زانو درآورند که تمام محاسبات شیطانى آنها که مکر و حیله‌اى بیش نیست به هم بریزد و دنیایى را  به حیرت و  تعجب وادارد که «ان کیدالشیطان کان ضعیفا نساء ۷۶» «و مکرو او مکرالله والله خیرالماکرین آل عمران ۵۴» که خدا با ماست اگر او را یارى نمایم و امام  عزیزمان را  همیشه یارویاور باشیم و از شما مردم پرتوان اسلام که  تداوم خون حرکت‌آفرین و همیشه جوشان امام حسین (ع) به جبهه‌هاى نبرد حق علیه باطل بروید و سنگرها و امام را تنها نگذارید و در رساندن پیام خون شهدا و امدادهاى الهى که همان انتقال فرهنگ‌ پربار و اصیل انقلاب اسلامى است کوشا و پر تلاش باشید و باید که یک مجاهد فی‌سبیل‌الله جهاد در میدان‌های جنگ را با حرکت زینب گونه خویش پیوندى حسینى و زینبى زنید تا همچنان که زینب عمل نمود و حسین زنده ماند و شما نیز شهداى‌ ما را تا نهایت تاریخ زنده‌ نگه‌ داشته و جبهه‌هاى‌ حق راه همیشه فعال‌ و پرتحرک نماید تا در مقابله با جنایت‌کاران شرق و غرب خصوصاً آمریکاى جنایت‌کار با حیاتى جاودانه‌ رشد و حرکت تمامى مستضعفین تاریخ را به دنبال داشته‌ باشیم.
انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از