حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد:

مسجد محلی برای حل نظام مسائل محله

مسجد محلی برای حل نظام مسائل محله

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مسجد محلی برای حل نظام مسائل محله است و امیدواریم همواره مأوایی برای همه جوانان باشد و بتواند با میدان‌داری امام جماعت مشکلات آنها را حل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، سردار حسین زارع‌کمالی امروز به مناسب قرار گرفتن در آستانه روز جهانی مسجد با حضور در مسجد باقریه در محله خلیل حسن بیگی یزد و ضمن تقدیر از فعالان و هیأت امنای این مسجد گفت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند «مسجد سنگر است»، بنابراین امیدواریم بتوانیم این سنگر را با سنگربانانی همچون ائمه جماعت مساجد به بهترین شکل حفظ کنیم. 

وی با اشاره به اهمیت مسجد و آیات نورانی قرآن در این زمینه ادامه داد: مسجد محلی برای حل نظام مسائل محله است و امیدواریم همواره مأوایی برای همه جوانان باشد و بتوان مشکلات مردم و محله به خصوص جوانان را در مساجد با میدان‌داری امام جماعت مسجد، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، هیأت امنای مساجد و خادمان مساجد به خوبی حل کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه نباید به مسجد فقط به دید محل و جایگاهی برای عبادت نگریست، تصریح کرد: همانگونه که در صدر اسلام مسجد جایگاهی برای اجتماعات بود و در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل این نظام شکوهمند اسلامی، مساجد پایگاهی برای اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل بودند، امروز هم مسجد جایگاه مهمی برای مقابله با جنگ نرم و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است.

وی یادآور شد:  وقتی حضور جوانان و نوجوانان در یک مسجد پرشور باشد نشان از مسجد فعال، پویا و اثرگذار است، ضمن اینکه محراب یک مسجد جایگاه جنگ با شیاطین، جنگ با طاغوتیان و مبارزه با وسوسه‌های شیطانی است.

زارع‌کمالی با اشاره به ایام اربعین حسینی گفت: عاشورا هنوز تمام نشده است بلکه امروز به اوج پیچیدگی خود رسیده است و جبهه حق علیه باطل همچنان در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن مقابل هم قرار دارند و مدیربت و هدایت این جنگ از همین مساجد امکان‌پذیر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از