حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خبر داد:

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 30 نقطه یزد

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 30 نقطه یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شنبه ۱۳ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در بیش از 30 نقطه استان یزد راهپیمایی ضد استکباری روز 13 آبان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل در گفتگو با «یزدرسا»، ضمن گرامیداشت روز 13 آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: جلسات برنامه‌ریزی و هماهنگی برای راهپیمایی روز دانش‌آموز در استان یزد انجام شده است و شنبه ۱۳ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان و شهرستان‌های استان یزد راهپیمایی ضد استکباری روز 13 آبان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چهار نقطه از شهر یزد شامل میدان شهید بهشتی، چهار راه بعثت، خیابان امام خمینی(ره) و چهار راه بسیج برای آغاز راهپیمایی روز 13 آبان در شهر یزد نظر گرفته شده است و اقشار مختلف از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم با حضور در این مسیرها به سمت حسینیه امیرچقماق حرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه مناسبت ۱۳ آبان یکی از مناسبت‌هایی تأثیرگذار در حفظ نظام، امنیت و اقتدار کشورمان است، افزود: این مراسم انقلابی و حماسی از ساعت ۹ صبح در مسیرهای تعیین شده در یزد آغاز می‌شود و برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای سرود، پلاکارد نویسی و ... در حاشیه مراسم در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: «صفار هرندی» از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران کشوری راهپیمایی روز 13 آبان در یزد است و پس از برپایی این مراسم قطعنامه سراسری این روز قرائت می‌شود.

متوسل با بیان اینکه راهپیمایی روز 13 آبان در بیش از 30 نقطه استان یزد برگزار می‌شود، اضافه کرد: در شهرستان‌ها و بخش‌های استان یزد به تناسب شرایطی که وجود دارد تجمع و راهپیمایی به مناسبت این روز برگزار می‌شود و چنانچه برگزاری راهپیمایی در روستاها نیز در نظر گرفته شود این مراسم پرشور در 50 نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز 13 آبان گفت: با توجه به جریانات غزه و جنایاتی که رژیم صهیونیستی بر مردم و کودکان مظلوم غزه روا داشته است مطمئنا امسال شاهد حضور پرشورتر مردم در این راهپیمایی خواهیم بود و مردم دارالعباده یزد ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، تنفر خود را از استکبارجهانی و دشمنان امت اسلام و اسرائیل غاصب نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از