حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مدیر کل صمت یزد:

مشکلات پرونده‌های صنایع یزد رفع شد

مشکلات پرونده‌های صنایع یزد رفع شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ششصد و هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از 8 هزار و 700 مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد خبر داد.

به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدکاظم صادقیان اظهار داشت: تاکنون 617 جلسه کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید و 348 جلسه کمیته تخصصی و 4 هزار و 914 جلسه کارشناسی به منظور رفع مشکلات صنایع استان یزد تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 7 هزار و 997 پرونده صنایع در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: 18 درصد پرونده ها مربوط به صنایع شیمیایی و سلولزی، 16 درصد مربوط به صنایع معدنی، 15 درصد مربوط به صنایع نساجی، 14 درصد مربوط به صنایع فلزی و برق، هفت درصد مربوط به صنایع غذایی و دارویی و 30 درصد نیز مربوط به جهاد کشاورزی و گردشگری بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه این جلسات 8 هزار و 700 مصوبه داشته‌اند، عنوان کرد: 6 هزار و 14 مصوبه مربوط به مسائل بانکی واحدها، 853 مصوبه مربوط به مسائل تامین اجتماعی، 249 مصوبه مربوط به مسائل مالیاتی، 120 مصوبه مربوط به مشکلات حوزه گاز واحدها، 162 مصوبه مربوط به مسائل حوزه برق واحدهای صنعتی و 1302 مصوبه مربوط به سایر مشکلات صنایع استان یزد بوده است.

صادقیان دستور کار ششصد و هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را بررسی و تصویب توافقات کمیته تخصصی کارگروه بخش صنعت، بررسی و تصویب مصوبات و توافقات کمیته تخصصی اقتصاد مقاومتی دادگستری، بررسی و تصویب توافقات کمیته تخصصی کارگروه بخش جهاد کشاورزی و بررسی و تصویب توافقات کمیته تخصیص آب موردنیاز متقاضیان واحدهای تولیدی و خدماتی ذکر کرد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از