حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

معلمان یزد از جنگ ترکیبی‌دشمن سربلند خارج شدند

معلمان یزد از جنگ ترکیبی‌دشمن سربلند خارج شدند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد حل مشکلات معلمان و حفظ شأن و منزلت معلمان را یکی از مقدمات تشکیل تمدن نوین اسلامی ذکر و گفت: معلمان استان یزد در ناآرامی‌های سال گذشته و در جنگ ترکیبی دشمن خوش درخشیدند.

به گزارش یزد رسا، سردار حسین زارع کمالی صبح امروز در جمع معلمان و مدیران آموزش‌وپرورش استان یزد که با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران برگزار شد با اشاره به اینکه معلمان و فرهنگیان در طول دوران انقلاب اسلامی خوش درخشیده‌اند و عملکرد قابل‌قبولی داشته‌اند اظهار داشت: استان یزد بیش از 100 شهید فرهنگی دارد و حدود 25 درصد شهدای استان از دانش‌آموزان است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تأکید بر اینکه استانی که حدود هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ یعنی معلمان به وظایف خود عمل کرده‌اند تصریح کرد: در بحث آموزش نیز استان یزد 30 سال است که رتبه اول کنکور را در کشور کسب کرده است و این گواهی دیگر بر انجام وظایف محوله توسط معلمان است.

وی افزود: علی‌رغم جنگ شدید ترکیبی که دشمن بر علیه کشور وارد کرده است آموزش‌وپرورش استان یزد خوش درخشیده است و در سال گذشته که مشکلاتی را دشمن ایجاد کرده بود آموزش‌وپرورش استان کمترین مشکل را داشت و به‌خوبی این فضا را مدیریت کردند و نگذاشتند دانش‌آموزان تحت‌تأثیر این مسائل قرار گیرند.

فرمانده ارشد نظامی استان یزد با تأکید بر اینکه معلمان مسائل و مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: اگر خواهان تشکیل تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت هستیم باید شأن معلمان حفظ شود.

وی با بیان اینکه معلمان علی‌رغم این مشکلات با دلسوزی کامل در حال انجام مأموریت‌های خود هستند خاطرنشان کرد: باید به مسائل و مشکلات معلمان توجه ویژه شود و حل این مشکلات اولویت تمام مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از