حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد:

مقدرات آینده کشور در انتخابات رقم زده‌ می‌شود

مقدرات آینده کشور در انتخابات رقم زده‌ می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد گفت: انتخابات مقدرات آینده کشور را رقم می‌زند و از این حیث، هم انتخاب ما و هم به واسطه این‌که آن‌چه امروز برمی‌گزینیم و گستره گزینشی فردای ما را تعیین می‌کند، مهم است.

محمد ملاباقری در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به نقش و اهمیت حضور دانش آموزان در انتخابات بر اساس مسائل تربیتی و سند تحول بنیادین آموزش پرورش اظهار کرد: زندگی مجموعه‌ای از انتخاب‌ها است و تحقق حیات طیبه، به عنوان هدف غایی سند تحول، مستلزم انتخاب احسن در تمامی اوقات حیات است. 

وی افزود: از مهمترین گزینش‌ها، نوع سیاسی آن است که حد اعلای آن، در گرو مجاهدت عظیم تمامی عوامل دخیل در تعلیم و تربیت در ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی است. 

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری تصریح کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، «انتخابات، لیلة‌القدر نظام اسلامی است»؛ چرا که مقدرات آینده کشور را رقم می‌زند و از این حیث، هم انتخاب ما و هم به واسطه این‌که آن‌چه امروز برمی‌گزینیم، گستره گزینشی فردای ما را تعیین می‌کند، مهم است. 

وی ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در معیت خانواده و شرکت در انتخابات، می‌تواند در فهم اهمیت نقش‌آفرینی سیاسی و ذم انفعال، نقش به‌سزایی داشته باشد. 

ملاباقری ضمن دعوت از قشر فرهنگی استان یزد برای شرکت در انتخابات عنوان کرد: از همین تریبون از تمامی دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌های گرامی صمیمانه دعوت می‌کنم تا برای آینده فرزندان‌شان و تحقق وجهی از تربیت سیاسی اجتماعی بار دیگر صحنه‌ای حماسه‌ساز و دشمن‌سوز را رقم زده و با انتخاب نامزد اصلح، آینده ایران عزیز و فرزندان خود را از آسیب‌ها و بلایا مصون دارند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از