حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر مرکز نوآوری شهرداری یزد عنوان کرد:

موفقیت شهرداری در مسابقات شهر هوشمند سئول کره‌جنوبی

موفقیت شهرداری در مسابقات شهر هوشمند سئول کره‌جنوبی

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد گفت: پروژه شهرداری یزد به مرحله نیمه‌نهایی رقابت بین‌المللی جایزه شهر هوشمند سئول کره جنوبی راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی شهرداری یزد، حسین ابوطالبی از راهیابی پروژه حفاظت از شهر به کمک سنجش‌ازدور، به مرحله نیمه‌نهایی جایزه بین‌المللی شهر هوشمند سئول کره جنوبی خبر داد و گفت: با توجه به این دستاورد، از ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار یزد برای حضور در مراسم اختتامیه این رویداد که در اواسط مهرماه سال جاری به میزبانی سئول برگزار می‌شود، دعوت شده است.

وی اظهار کرد: این پروژه به بحث استفاده از تصاویر هوایی و ماهواره‌ای در فرایندهای حفاظتی شهر یزد، نظیر جلوگیری از تخلفات ساخت‌وساز، حفاظت باغات و مدیریت سیلاب‌ها و روان آب‌ها می‌پردازد که توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد اجرایی شده است.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد دراین‌خصوص گفت: جشنواره شهر هوشمند سئول یکی از معتبرترین رویدادهای بین‌المللی در حوزهٔ فناوری است که در کنار بخش جایزه شهر هوشمند، با برگزاری نمایشگاه، هرساله میزبان آخرین نوآوری‌ها در حوزهٔ هوشمندسازی شهری است.

وی ادامه داد: در اواخر سال گذشته این مرکز به پیشنهاد کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌های شورای اسلامی شهر اقدام به مستندسازی و ارائه گزارش فعالیت‌های شهرداری در زمینه هوشمندسازی نمود و مستندات تهیه شده برای رقابت در بخش جایزه شهر هوشمند این جشنواره ارسال گردید.

ابوطالبی افزود: راهیابی به این مرحله از این رویداد باتوجه‌به سطح بالای آن، دستاورد قابل‌توجهی در راستای تحقق شعار یزد شهر هوشمند محسوب می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از