حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس دادگاه عمومی بخش عقدا:

میراث فرهنگی ظرفیت مغفول‌مانده عقدا است

میراث فرهنگی ظرفیت مغفول‌مانده عقدا است

رئیس دادگاه عمومی بخش عقدا گفت: بخش عقدا ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه میراث فرهنگی دارد که با حمایت بیشتر می تواند موجب رشد و توسعه شهر شود.

مجتبی فلاح یخدانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، در آئین تکریم رئیس سابق دادگاه عمومی بخش عقدا، اظهار داشت: مردم‌داری و جلب رضایت مردم در کنار تعامل با مجموعه بخش مهم‌ترین اولویت و راهبرد دستگاه قضایی در عقدا خواهد بود.

وی حفظ و صیانت از اراضی ملی و دولتی و حقوق بیت‌المال را بسیار مهم برشمرد و گفت: در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال در سنوات اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته و تدوام و استمرار این رویکرد در دستور کار خواهد بود.

رئیس دادگاه عمومی بخش عقدا، شهر عقدا را جمله شهرهای صنعتی و معدنی ذکر کرد و بیان داشت: حمایت از تولید و اشتغال و کمک به حوزه صنعت از موضوعات مهمی است که حتما پیگیری و دنبال می‌شود اما التزام به قوانین و مقررات و رعایت حدود و خطوط قرمز به ویژه در حوزه مسائل زیست محیطی نیز مد نظر و مورد اهتمام خواهد بود.

فلاح، تعامل با مجموعه اداری و اجرایی عقدا را مهم دانست و گفت: استفاده از ارشادات امام جمعه و حضور مستمر در بین مردم و ارتباط مستقیم با آحاد جامعه که قطعاً بسیار اثر بخش است حتماً مد نظر قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است مجتبی فلاح یخدانی از قضات با سابقه دادگستری استان یزد است که در زمینه مجازات‌های جایگزین حبس فعال بوده و نوآوری‌های نامبرده در استفاده از ظرفیت مجازات‌های جایگزین حبس، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و گزارش‌هایی از این قاضی با آتیه در صدا و سیمای یزد و رسانه ملی تهیه و منتشر شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از