حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
استاندار یزد عنوان کرد:

میزبانی از مسابقات آسیایی مسیری برای معرفی یزد

میزبانی از مسابقات آسیایی مسیری برای معرفی یزد

استاندار یزد با اشاره به میزبانی از بیست و ششمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا گفت: امیدواریم این رویداد بزرگ باعث معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهر یزد و ارتقای پتانسیل‌های ورزشی این شهر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، مهران فاطمی با اشاره به میزبانی شهر یزد از بیست و ششمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا، اظهار کرد:  برای شهر زیبای ما باعث افتخار است که میزبان این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا با حضور 6 تیم خارجی و دو تیم ایرانی خواهد بود.

وی افزود: باید از باشگاه و مجموعه فرهنگی، ورزشی شهداب یزد و اداره کل ورزش و جوانان یزد تشکر کنم، چرا که توانستند زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری این مسابقات به بهترین شکل  و در تراز بین‌المللی در مدت‌زمان کوتاهی فراهم کنند.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه میزبانی شهر یزد افتخار بزرگی در سطح بین‌المللی است، تصریح کرد: امیدواریم این رویداد بزرگ باعث معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهر یزد و ارتقای پتانسیل‌های ورزشی یزد و جمهوری اسلامی ایران شود.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ ادامه داد: همچنین امیدواریم شهر یزد همانند موفقیت‌هایی که در حوزه‌های دیگر دارد، بتواند در رشته‌های گوناگون ورزشی به‌ویژه والیبال سرآمد باشد و افتخارات بزرگی کسب کند.

فاطمی در خصوص حضور هواداران، خاطرنشان کرد: امیدواریم همه هواداران پرشور یزدی و مردم عزیزمان برای تشویق و دیدن مسابقات تیم‌ محبوب شهرمان شهداب یزد حضور پیدا کنند تا بتوانیم در زمین اختصاصی یزد افتخارات بزرگی رقم بزنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از