حالت تاریک
سه‌شنبه, 25 اردیبهشت 1403
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:

نباید مسئله‌ بازنشستگی نیروهای سپاه اجرایی می‌شد

نباید مسئله‌ بازنشستگی نیروهای سپاه اجرایی می‌شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید مسئله‌ بازنشستگی نیروهای سپاه اجرایی می‌شد و رهبری بارها فرمودند که سپاه بازنشستگی ندارد.

به گزارش یزدرسا، سردار محمدرضا نقدی امروز در مراسم دیدار با فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران استان یزد گفت: در تاریخ دوران‌هایی است که تکرار نمی‌شوند، دفاع مقدس از این دورانهاست با شرایطی که وجود داشت و شاید گاهی در یک ماه ۴۰۰ شهید داشتیم و ما به این رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس افتخار می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید مسئله‌ بازنشستگی نیروهای سپاه اجرایی می‌شد و با اشاره به بیانات رهبری در این زمینه که سپاه بازنشستگی ندارد، افزود: این مژده را به شما می‌دهیم که مسیری را باز کنیم که آحاد نیروهای سپاه که به سن ۳۰ سال خدمت می‌رسند اگر علاقمند به کار باشند با نسخه‌ای این کار را ادامه دهند به گونه‌ای که با جوان‌گرایی تعارض نداشته‌ باشد.

وی ادامه داد: اقداماتی است که پیشکسوتان سپاه می‌توانند انجام دهند که از جمله آنها نشر آثار دفاع مقدس، روایت‌گری، تجربه‌نگاری، هدایت سیاسی، جهاد تبیین و... است و ضروری ندارد که این کارها و امورات را نیروی قبراق و جوان که می‌تواند میدان‌های دیگر را اداره کند انجام دهد.

سردار نقدی راه‌اندازی یگان‌های شهید سلیمانی را اولین قدم در این راستا خواند و افزود: این اقدامات توسعه می‌یابد و برنامه‌ریزی می‌کنیم که هر نیروی سپاه که دوست دارد به کار خود ادامه دهد و بازنشسته نشود در مسئولیت دیگری به کار خود ادامه دهد.

سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز در این مراسم گفت: ایثارگران همچنان با روحیه جهادی و صلابت در میدان هستند و بر خود می‌بالیم که چنین فرماندهان و رزمندگانی را داریم.

وی ادامه داد: بسیار از این فرماندهان هم اکنون نیز در پایگاه‌های مقاومت بسیج فعال هستند و حضور خوبی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف از بحث کنترل بازار تا در حوادث و وقایعی چون سیل نیز دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از