حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان یزد:

نحوه فعالیت اغذیه‌فروشان در ماه‌رمضان اعلام نشده است

نحوه فعالیت اغذیه‌فروشان در ماه‌رمضان اعلام نشده است

رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان یزد با بیان اینکه هنوز نحوه فعالیت اغذیه‌فروشان در ماه‌رمضان اعلام نشده است، گفت: برنامه‌ای را به فرمانداری و شورای تأمین اعلام کرده‌ایم و منتظر تائید آن‌ها هستیم.

علی زارع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» در رابطه با وضعیت فعالیت اغذیه‌فروشان در ایام نوروز که با ماه مبارک رمضان هم‌زمان شده است، گفت: هنوز برنامه مشخصی از سوی شورای تأمین و فرمانداری یزد اعلام نشده است.

وی ادامه داد: از سوی اتحادیه اغذیه‌فروشان استان یزد برنامه‌ای تدوین شده و به شورای تأمین و فرمانداری یزد داده شده است و منتظر پاسخ آن هستیم.

رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان یزد در رابطه با جزئیات برنامه تصریح کرد: پیشنهاد داده‌ایم تا اغذیه‌فروشان ضمن رعایت شئون ماه مبارک رمضان و همکاری هرچه بهتر در این زمینه، به‌صورت شیفتی فعالیت داشته باشند تا هم اینکه مغازه‌داران در ایام عید متضرر نشوند و در ضمن شأنیت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه دولت بر این موضوع تأکید دارد که کسب‌وکار مردم بچرخد، ادامه داد: باید دید ضوابطی که تعیین می‌شود، چیست.

زارع افزود: تلاش می‌کنیم تا ضمن جلوگیری از ضربه اقتصادی به اغذیه‌فروشان، حرمت ماه مبارک رمضان حفظ‌شده و تدابیری اندیشیده شود که روزه‌خواری به صفر برسد و هم اینکه طوری باشد که شهر دارالعباده چهره مذهبی خود را داشته باشد.

وی در مورد برنامه پارسال اغذیه‌فروشان در ماه رمضان و نوروز، گفت: سال گذشته در آخرین لحظه مانده به ماه مبارک رمضان، فعالیت به‌صورت بیرون‌بر تعیین شد که باعث نارضایتی بسیاری از اغذیه‌فروشان شد. ضمن اینکه ارائه خدمات به مسافران به‌صورت بیرون بر باعث شد تا شاهد صرف غذا در اماکن عمومی باشیم.
انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از