حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد:

برترین‌های مسابقات تیراندازی با کمان یزد معرفی شدند

برترین‌های مسابقات تیراندازی با کمان یزد معرفی شدند

مسابقات تیراندازی باکمان یازدهمین دوره المپیاد ورزش محلات یزد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهر یزد، در ادامه رقابت‌های یازدهمین دوره المپیاد ورزش محلات یزد، نوبت به برگزاری رقابت‌های تیراندازی با کمان رسید تا کمان‌داران در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در سایت آرش کمانگیر به رقابت با هم بپردازند.

در بخش بانوان و در رده سنی زیر ۱۲ سال، مهیا همتی، ترانه طلاساز و هانیه اسداللهی اول تا سوم شدند؛ در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال، تیر‌های عسل جواد زاده بیشتر از محیا زارعیان و مهدیه همتی به هدف نشست و سمانه سادات میرطالبی، رضیه شمس الدینی و آمال جادری حائز رتبه‌های اول تا سوم رده سنی بالای ۱۸ سال شدند.

اما در رده سنی زیر ۱۲ سال بخش مردان، سید محمد طه منتظری به مقام نخست رسید و محمدکاظم خرم‌نژاد و محمدصادق دهقان رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند؛ ضمن این که حسام مجیدی بهترین تیرانداز رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال لقب گرفت و محمدجواد کلانتری و سید محمدحسین کاظمی در این رده سنی، دوم و سوم شدند و در رده سنی بالای ۱۸ سال حسین پژمان پور، محسن حاجی‌زاده و علی حجت بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتند.

نحوه برگزاری رقابت‌های تیراندازی با کمان المپیاد یازدهم به این صورت بود که شرکت‌کنندگان حاضر در این رقابت‌ها ۶ تیر به هدف شلیک می‌کردند که سه تیر برتر آن‌ها جهت رتبه‌بندی لحاظ می‌شد

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از