حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
امام جمعه شهرستان زارچ عنوان کرد:

هر رای یعنی قبول اهمیت انتخابات

هر رای یعنی قبول اهمیت انتخابات

امام جمعه شهرستان زارچ گفت: هر فردی که آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول دارد، این انتخابات را نیز قبول دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود روحانی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اینکه انتخابات نشانه بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است، اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه افراد دلسوز جامعه که دوستدار رشد آینده کشور هستند باید به وظایف اجتماعی خود نسبت به انتخابات عمل کنند، یک فرمایش و سخن به حقی است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر رأی در انتخابات، رأی به جمهوری اسلامی است، افزود: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود اشاره کردند که هر رأی در انتخابات، رأی به جمهوری اسلامی است و این به این معناست که هر فردی که آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول دارد، این انتخابات را نیز قبول دارد.

امام جمعه شهرستان زارچ بر اهمیت مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: فردی که انتخابات را قبول دارد و در آن مشارکت می‌کند، فردی است که دوستدار رشد و ترقی کشور است و می‌خواهد مباحث و مشکلات موجود در کشور را با انتخابات فرد اصلح و بهترین نامزد را حل کند و تغییرات مورد نیاز را با انتخاب شایسته خود در جامعه ایجاد کند.

وی ادامه داد: بنابراین قهر کردن با صندوق‌های رای و عدم مشارکت در انتخابات به صلاح کشور نیست و افرادی که واجد شرایط نقش‌آفرینی در مهمترین عرصه سیاسی کشور هستند، باید به این وظیفه اجتماعی و سیاسی خود عمل کنند و این مهم با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از