حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر عنوان کرد:

همکاری دانشگاه آزاد اشکذر با مرکز تحقیقات

همکاری دانشگاه آزاد اشکذر با مرکز تحقیقات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر گفت: برای گسترش همفکری در زمینه پژوهشی این دانشگاه با مرکز تحقیقات بیولوژی سلول‌های بنیادی یزد همکاری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر، محمود دهقانی گفت: برای ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی_ پژوهشی و استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت‌های علمی و پژوهشی مرکز تحقیقات بیولوژی سلول‌های بنیادی یزد با مرکز تحقیقات زیست فناوری پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر همکاری می‌کند.

او بیان کرد: هدف از این همکاری ایجاد و توسعه همکاری‌های علمی- پژوهشی مرکز سلول‌های بنیادی یزد و دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر است همچنین برای استفاده از همه منابع هر دو طرف مانند نیروی انسانی، فنی و بانک‌های اطلاعاتی دانشگاه و مرکز است.

او افزود: برای همین هدف تفاهم نامه‌ای بین مرکز سلول‌های بنیادی یزد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر امضاء شد که مدت تفاهم نامه ۵ سال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر گفت: از مهم‌ترین موضوع‌های این تفاهم نامه اجرای پروژه‌های تحقیقاتی- کاربردی مورد نیاز تا مرحله تبیین دانش فنی، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره‌های مصوب در مقاطع تحصیلی مختلف، ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت است.

دهقانی ادامه داد: اهداف دیگر این تفاهم نامه راه اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها، انجام داوری، نظارت و بررسی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور است.

او تصریح کرد: سایر اهداف مهم این همکاری برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققان در مراکز تحقیقاتی، آموزشی، هدایت و حمایت از پایان نامه‌های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای نیاز‌های تحقیقاتی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر گفت: اهداف دیگر این تفاهم نامه نیز بررسی میزان نیاز به فن آوری‌های نوین به وسیله کارشناسان هر دو طرف، برنامه ریزی برای نیل به موارد اولویت دار، انجام امور مطالعاتی و امکان سنجی مورد نیاز، تبادل اطلاعات از طریق وب سایت، استفاده متقابل از کتابخانه‌ها و فیلم‌های عمومی و انجام بازدید‌های متقابل علمی، برای دانشجویان است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از