حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس خزانه استان یزد عنوان کرد:

وصول درآمد ۱۶۱ هزارمیلیاردریالی از بخش‌های‌ مختلف یزد

وصول درآمد ۱۶۱ هزارمیلیاردریالی از بخش‌های‌ مختلف یزد

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان یزد گفت: ۱۶۱ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال درآمد از بخش‌های مختلف این استان وصول شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی‌اکبر صائبی گفت: ۱۶۱ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال درآمد از بخش‌های مختلف این استان وصول شد. 

وی میزان درآمد مصوب استان در سال ۱۴۰۲ را ۱۷۳ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از مجموع درآمد وصولی استان ۱۵۵ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی تشکیل می‌دهد که ۹۷ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال آن مستقیم و ۵۷ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال آن غیرمستقیم است. 

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان یزد مالیات‌های مستقیم را شامل مالیات بر حقوق کارکنان بخش خصوصی و دولتی، مشاغل، مستغلات، متفرقه درآمد، مالیات‌برارث، مالیات‌های اتفاقی و نقل‌وانتقال سهام، املاک و سرقفلی، تمبر و اوراق بهادار و خانه‌ها و خودروهای گران‌قیمت بیان کرد. 

وی گفت: مالیات‌های غیرمستقیم نیز شامل عوارض خروج مسافر از کشور، نقل‌وانتقال و شماره‌گذاری خودرو، فروش سیگار، ارزش‌افزوده و سایر کالاها است. 

صائبی تصریح کرد: چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز درآمد استان از منابع حاصل از یک درصد فروش معادن و حقوق دولتی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از