حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رئیس‌کل دادگستری استان یزد:

پارسال ایران از فتنه سخت رسانه‌ای عبور کرد

پارسال ایران از فتنه سخت رسانه‌ای عبور کرد

رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: پارسال ایران از میان امواج سهمگین فتنه سخت رسانه‌ای عبور کرد.

غلامعلی دهشیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: رسانه‌های داخلی به‌ویژه حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در خط مقدم این جنگ ترکیبی قرار دارند.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد بر لزوم رصد مستمر برنامه و نقشه دشمنان در حوزه رسانه تأکید کرد و ادامه داد: اغتشاشات سال گذشته حاصل غفلت از فضای رسانه و عدم داشتن برنامه در این حوزه بود.

عالی‌ترین مقام قضایی استان بر اعلام آمادگی دستگاه قضایی بر ارائه داده‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و بهره‌برداری در جهت کاهش آن در قالب هنر با محوریت رسانه‌های خبری تأکید کرد.

دهشیری تصریح کرد: رسانه‌های انقلابی ایران باید ارائه‌دهنده نخستین روایت صحیح و به‌موقع در هر ماجرا به‌صورت مستدل و مستند باشند؛ به‌گونه‌ای که سدی برای حاشیه‌سازی و دروغ‌پردازی معاندان باشند و اعتماد مخاطبان و جامعه را رقم بزنند.

وی گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران به‌عنوان سربازان خط مقدم حوزه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین در آوردگاه سخت رسانه‌ای و جنگ ترکیبی هستند.

دهشیری افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران نقشی محوری و مسئولیتی سنگین در تهیه و تبادل اخبار و اطلاعات و تبیین حقایق و دستاوردها، آگاهی بخشی، شبهه زدایی و امیدآفرینی در تراز انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد عنوان کرد: رسانه‌های انقلابی باید همچون چشم‌هایی بینا و گوش‌هایی شنوا با تلاش شبانه‌روزی خود دستاوردها، خدمات، آسیب‌ها، دردها، مسائل و چالش‌های حوزه‌های مختلف را رصد و هم‌زمان به مسئولان و مردم انتقال دهند و در مسیر خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات رسانه‌ای دشمن و کمک به رشد و تقویت آگاهی عمومی و اطلاع‌رسانی اقناعی و امیدبخش اقدام کنند.

وی گفت: تحولات و حوادث سال‌های اخیر به‌ویژه اغتشاشات سال گذشته که با میدان‌داری و بهره‌گیری جریانات پیدا و پنهان رسانه‌ای از برخی ضعف‌ها، غفلت‌ها و مشکلات مختلف می‌رفت تا خسارات سنگینی را بر نظام، کشور و مردم تحمیل کند؛ اما به برکت رهبری‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (دام ظله‌العالی)، مجاهدت اصحاب رسانه و بصیرت و هوشیاری مردم، کشور از میان امواج سهمگین فتنه سخت رسانه‌ای عبور کرد و تجارب ارزشمندی را در اختیار دوست‌داران انقلاب اسلامی، مسئولان و جامعه قرار داد.
انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از