عضو شورای اسلامی شهر یزد:
پاسخگو نبودن سامانه ۱۳۷ شهرداری گلایه شهروندان است
عضو شورای اسلامی شهر یزد از گلایهمندی شهروندان یزدی از پاسخگو نبودن سامانه ۱۳۷ شهرداری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، محمد باقر پارسائیان با اشاره به گلایهمندی شهروندان یزدی از پاسخگو نبودن سامانه ۱۳۷ گفت: برخی شهروندان در نقاط مختلف شهر مدعی هستند با وجود تماس های مکرر به سامانه ۱۳۷ شهرداری، فردی پاسخگو نبوده است؛ پاسخگویی از این بابت که مشکل اعلام شده از سمت مردم رفع و رجوع نشده و پاسخ درستی از سازمانها یا مناطق برای آن به تماس گیرنده داده نشده است.
وی با اشاره به این که شهروندان انتظار دارند با تماس به۱۳۷ مشکلات شهری آنها در اسرع وقت رسیدگی شود، ادامه داد: عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد قابل دفاع نیست و اقدام لازم برای تقویت ساختار، ارتقای جایگاه و بهبود عملکرد این سامانه ضروری است.
پارسائیان عنوان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ باید به صورت برخط (آنلاین) فعال باشد و شهروندان هرگونه خدماترسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را از طریق این سامانه پیگیری کنند و مسئولین شهرداری برای حل مشکلات اقدام کنند.
انتهای پیام/