حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
پایان هفته بارانی در انتظار استان یزد
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان یزد خبر داد:

پایان هفته بارانی در انتظار استان یزد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد از کاهش محسوس دما تا پایان هفته خبر داد و گفت: برای روز چهارشنبه هفته جاری می‌توانیم شاهد بارش‌هایی در نقاط مختلف استان باشیم.

قاسم راجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزد رسا»، با اشاره به وضعیت آب و هوایی یزد در روزهای پیش رو گفت: با فعالیت موج جوی از امروز تا پایان هفته کاهش دما را در استان خواهیم داشت و این کاهش دما تا پایان هفته به صورت محسوس ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه پایان هفته‌ای نسبتاً سرد برای استان پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: از این رو هواشناسی استان هشدار هواشناسی سطح زرد را صادر کرد و با توجه به این وضعیت جوی کشاورزان و باغداران استان که محصولاتشان در مرحله برداشت است باید نسبت به جمع‌آوری محصولات خود تعجیل داشته باشند.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد اضافه کرد: از امروز تا پایان هفته همچنین ورزش باد به نسبت شدید و گاهی شدید همراه به گرد و غبار را در استان خواهیم داشت و برخی نقاط استان نیز با کاهش دید افقی همراه است.

وی گفت: برای روز چهارشنبه هفته جاری در برخی مناطق استان می‌توانیم بارش‌هایی داشته باشیم که بارش‌ها به صورت پراکنده در نقاط مختلف استان رخ خواهد داد و با توجه به کاهش محسوس دما این بارش‌ها ممکن است در ارتفاعات و قله‌ کوه‌ها به صورت برف رخ دهد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از