حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان بهاباد:

پروژه بهاباد نایبند در دولت سیزدهم سرعت گرفت

پروژه بهاباد نایبند در دولت سیزدهم سرعت گرفت

فرماندار شهرستان بهاباد گفت: در دولت سیزدهم تکمیل پروژه جاده بهابا-نایبند سرعت بیشتری به خود گرفت و در حال حاضر تا کیلومتر ۶۰ این جاده عملیات خاکی به اتمام رسیده و پل‌سازی نیز تا کیلومتر ۵۰ به صورت کامل انجام شده است.

علیرضا تیموری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اینکه تکمیل جاده بهاباد-نایبند یک پروژه ملی بسیار مهم برای استان یزد و شهرستان بهاباد است، اظهار کرد: تکمیل جاده بهاباد-نایبند یک پروژه بسیار مهم است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت شهرستان داشته باشد و احداث این جاده کریدور شرق به غرب را نزدیک‌تر خواهد کرد.

وی افزود: در دولت سیزدهم تکمیل این پروژه سرعت بیشتری به خود گرفت و در حال حاضر تا کیلومتر ۶۰ این جاده عملیات خاکی به اتمام رسیده و پل‌سازی نیز تا کیلومتر ۵۰ به صورت کامل انجام شده است.

فرماندار شهرستان بهاباد با بیان اینکه در ۲۰ کیلومتر ابتدایی این جاده از سال گذشته آسفالت حفاظتی انجام شد، عنوان کرد: در مجموع ۴۰ کیلومتر از جاده بهاباد- نایبند آسفالت حفاظتی خواهد شد که از این میزان ۲۰ کیلومتر در سال گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: کمبود اعتبارات یکی از دلایل زمان‌بر شدن پروژه احداث جاده بهاباد- نایبند است و امید است در دولت جاری همچون دولت سیزدهم تامین اعتبار این پروژه با سرعت انجام شود.

تیموری عنوان کرد: این پروژه می‌تواند مسافت شهرستان بهاباد به سمت خراسان رضوی را ۱۵۰ کیلومتر کوتاه‌تر کند و با بهره‌برداری از این جاده قطعا ترافیک جاده‌ای یزد- طبس کمتر خواهد شد.

وی در پایان گفت: این جاده با طول ۱۰۵ کیلومتر نزدیک به دو دهه است که در انتظار تکمیل است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از