حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
به مناسبت سالروز میلاد امام علی (ع)؛

پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اجرا می‌شود

پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اجرا می‌شود

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به‌مناسبت سالروز میلاد امام علی (ع) خبر داد.

 به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد، سید مسعود عظیمی گفت: پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد مردمی دیه استان یزد برای سومین سال متوالی و به‌منظور آزادی پدرانِ زندانیِ در بند اجرا خواهد شد.

 وی در خصوص زمان اجرای این پویش گفت: این طرح از تاریخ ۱۶ دی‌ماه سال جاری آغاز و تا پنجم بهمن‌ماه، سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر ادامه خواهد داشت و ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند در این بازه زمانی زمینه آزادی محکومین مالی جرائم غیرعمد و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده خود را فراهم کند.

 مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد افزود: نیکوکاران و نو اندیشان در استان یزد همواره حامی ستاد مردمی دیه استان بوده و در مناسبت‌های مختلف مبالغ موردنظر خود را با نیت‌های خیرخواهانه خود برای آزادی زندانیانی که از سر بدهکاری در زندان‌ها تحمل حبس می‌کنند، اهدا و همواره مسیر آزادی زندانیان را هموار می‌کنند.

 این مقام مسئول گفت: نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۱۰-۵۰۴۱ و شماره‌حساب ۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به‌حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

 عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سؤالات عموم خیران و مردم نیکوکار است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از