حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
در مسابقات شنای قهرمانی کشور رقم خورد؛

کسب ۴ مدال طلا توسط بانوان نابینا یزدی

کسب ۴ مدال طلا توسط بانوان نابینا یزدی

بانوان شناگر نابینا و کم‌بینای استان یزد توانستند با کسب چهار مدال طلا، ۱۰ نقره و هشت برنز در مسابقات قهرمانی کشور مقام چهارم را به خود اختصاص دهند.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» به نقل از روابط‌عمومی هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان یزد، بانوان شناگر نابینا و کم‌بینای استان یزد توانستند با کسب  چهار مدال طلا، ۱۰ نقره و هشت برنز در مسابقات شنای قهرمانی کشور مقام چهارم را به خود اختصاص دهند.

در هفدهمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور شنای بانوان نابینا و کم‌بینا؛ تیم یزد با امتیاز ۱۹۵ و کسب ۲۲ مدال رنگارنگ به مقام چهارم کشوری دست‌یافت.

در این دوره از مسابقات  هفت ورزشکار در رده سنی بزرگسال و دو ورزشکار در رده سنی نوجوان شرکت داشتند که کم‌سن‌ترین ورزشکار خانم ضحی دهقانی با هشت سال از تیم یزد بود.

در این دوره از مسابقات، سمیه قمریان نایب‌رئیس هیئت، معصومه ذوالفقارخانی مربی تیم، فاطمه شجاعی مهر سرپرست و مهدیه رحیم‌پور، هانیه سبزه کار، فاطمه آغاسی، زینب قنبریان، ریحانه خواجه پور، فاطمه سادات بیدکی، فائزه سادات بیدکی، حنانه افکاری و ضحی دهقانی به‌عنوان ورزشکار حضور داشتند که این ورزشکاران با حمایت باشگاه ورزشی رویان توانستند صاحب چهار مدال طلا، ۱۰ نقره و هشت برنز شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از