حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد عنوان کرد؛

گام بلند تیم فوتبال شهید قندی برای حضور

گام بلند تیم فوتبال شهید قندی برای حضور

اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال شهید قندی یزد در کمپ احمدآباد مستوفی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی تیم فوتبال شهید قندی، حمید آسیابانپور در خصوص اردوی آماده‌سازی این تیم که در کمپ احمدآباد مستوفی تهران برگزار شد، ابراز داشت: با تصمیم باشگاه و حمایت‌های مدیرعامل توانستیم فصل را نسبت به سال قبل زودتر آغاز کنیم و به همین علت اردویی را از ۲۰ مردادماه تا ۲۵ مرداد ماه در کمپ احمدآباد مستوفی که تیم‌های لیگ دو و یک و حتی لیگ برتر در آن اردوی تمریناتی برگزار می‌کنند تدارک و برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان مورد تایید کادر فنی از نظر فنی، اخلاقی و بازی جذب شدند و در سه بازی اخیر دوستانه‌ای که با تیم‌های چادرملو، منتخب تهران (متشکل از بازیکنان دسته یک و دو این تیم) و نیروی زمینی داشتیم بازیکنان مسائل فنی مورد نظر ما را  به خوبی در زمین پیاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد در پایان تصریح کرد: انشالله تمرینات را از روز دوشنبه مجددا در یزد آغاز خواهیم کرد و رفته رفته، تیم فوتبال شهید قندی منسجم‌تر و پویاتر کار را ادامه خواهد داد تا بتواند در مسابقات این فصل لیگ دسته دوم کشور موفق عمل نماید.

سعید علی نژاد، سرپرست این تیم نیز در خصوص  این اردو گفت: تیم شهید قندی از تیم‌های ریشه‌دار استان بوده که امسال تمریناتش را دوماه زودتر از شروع فصل را آغاز کرده و از کادر فنی خوبی نیز بهره می‌برد.

وی با اشاره به برگزاری بازی‌های تدارکاتی در این اردوی آماده‌سازی ابراز داشت: در این اردو سه بازی با تیم‌های چادرملو، منتخب تهران و نیروی زمینی برگزار شد که تا حدود زیادی توانست رضایت  کادر فنی را جلب نماید و امیدواریم امسال سالی پر از موفقیت برای تیم‌های شهید قندی و چادرملو باشد.

گفتنی است؛ تیم شهید قندی در این اردوی پنج روزه  در مقابل چادرملو و منتخب تهران به تساوی  یک _ یک و در مقابل تیم نیرو زمینی نیز به تساوی سه _ سه رسید.

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از