حالت تاریک
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403
به مناسبت روز معلم؛

گردهمایی مربیان مدارس صدرا در یزد برگزار شد

گردهمایی مربیان مدارس صدرا در یزد برگزار شد

در آستانه روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری(ره) در مراسمی از تلاش‌های مربیان، معلمان و کادر مدارس معارف اسلامی صدرا در شهر یزد تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد؛ شامگاه یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه و در آستانه روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری (ره) گردهمایی مربیان، معلمان و کادر مدارس صدرا شهر یزد برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام رحمانی رئیس دفتر امام جمعه معزز شهر یزد و نماینده ولی فیقه در استان یزد، حجت‌الاسلام نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، رحیمی‌نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و دیگر مسئولان استان یزد برگزار شد از تلاش‌های مربیان، معلمان و کادر مدارس صدرا تقدیر شد. 

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در سخنانی اظهار داشت: در طول تاریخ قشر معلم از تاثیر‌گذارترین اقشار جامعه بوده است و امروز هم همین طور است، معلم بیش از آنکه مدرس مسائل علمی باشد، مربی است. 

وی ادامه داد: معلم برای دانش‌آموز یک الگوی تمام عیار است و باید از فرصت طلایی نوجوانی و فضایی که برای تربیت محیا شده است به شکل شایسته‌ای بهره‌مند شد.

در ادامه این گردهمایی بمانی از پيشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت به سخنرانی و بیان خاطرات پرداخت، مهدی قانع و گروه سرود فجر جاوید نیز به اجرای برنامه پرداختند. 

تقدیر از معلمان نمونه مدارس‌ صدرا در شهر یزد نیز پایان بخش این نشست بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از