حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر منطقه 4 شهرداری یزد:

یادمان شهید گمنام آزادشهر رونمایی شد

یادمان شهید گمنام آزادشهر رونمایی شد

مدیر منطقه 4 شهرداری یزد گفت: یادمان شهید گمنام آزادشهر با هزینه هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید ابوالفضل کشفی در آیین‌رونمایی از یادمان شهید گمنام آزادشهر گفت: معماری اسلامی در هنر جایگاه ویژه‌ای دارد و معماری ایرانی نیز نوعی دانش بومی محسوب می‌شود که پیشینه‌ تاریخی طولانی دارد و یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرهنگ و هنر ایرانی به شمار می‌آید.

 

مدیر منطقه 4 شهرداری یزد افزود: به همین منظور فاز نخست یادمان شهید گمنام آزادشهر با الهام از معماری اصیل ایرانی اسلامی در مساحت تقریبی ۲۵ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

 

وی هزینه این پروژه را 8 میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بیان کرد و ضمن تشکر از همراهی مردم ولایتمدار آزادشهر در تشییع باشکوه این شهید گمنام، گفت: ناحیه آزادشهر نیاز به توجه بیشتری از جانب مسئولان دارد و باید مشکلات آن از جمله تعیین تکلیف زمین‌های رهاشده، بازگشایی و احداث معابر جدید، توجه ویژه به روکش آسفالت معابر و کوچه‌های پرجمعیت و بازپیرایی فضای سبز منطقه حل شود.

 

مدیر منطقه 4 شهرداری یزد همچنین در این آیین از آغاز عملیات اجرایی بازپیرایی بوستان بزرگ آزادشهر خبر داد و افزود: این عملیات شامل ایجاد سکو، اصلاح پیاده‌رو، احداث ساختمان نگهبانی، احداث انبار و غیره است که با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از