حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد:

یزدی‌ها میلیاردی به ایتام کمک کردند

یزدی‌ها میلیاردی به ایتام کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: یزدی‌ها ۴۰ میلیارد تومان به معیشت، تحصیل و درمان ایتام کمک کردند.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از کمیته امداد استان یزد؛ علی‌اکبر سلمانی با اشاره به سخاوتمندی و تدّین مردم استان یزد و توجه ویژه‌ای که به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان دارند، اظهار کرد: حامیان نیکوکار یزدی از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد تومان به معیشت، تحصیل و درمان ایتام و محسنین کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ضمن تشکر از همراهی تمامی نیکوکارانی که کمیته امداد را در توانمندسازی محرومان و ایتام یاری می‌کنند، ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ هزار حامی نیکوکار حمایت ۶ هزار و ۵۰۰ فرزند ایتام و محسنین را بر عهده دارند که در مقایسه با سال گذشته تعداد این حامیان هفت هزار نفر افزایش یافته است. 

وی افزود: هم‌اکنون در استان هیچ فرزند یتیم و محسنین بدون حامی نیست؛ اما با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که در خانوارهای تحت پوشش وجود دارد، چشم انتظار کمک‌های خیران و حامیان هستند.

سلمانی تصریح کرد: کمک به ایتام در طول سال و از روش‌های مختلف امکان‌پذیر است و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خویش و یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از