حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
با همت نیکوکاران تفتی؛

۳ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند

۳ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند

طی نشستی با حضور مسئولان ستاد مردمی دیه استان و شورای شهر شهرستان تفت مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان برای آزادی سه زندانی غیر عمد اهدا شد.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ نشستی با حضور مسئولان و نیکوکاران تفتی با سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان و به میزبانی این ستاد مردمی برگزار شد.

در ابتدای این نشست عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان ضمن تقدیر از اعضا شورای شهر تفت و هنرمندان به‌دلیل برگزاری جشن گلریزان در حاشیه چهارمین جشنواره انار تفت گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ستاد دیه استان ترویج فرهنگ کمک و انفاق و دستگیری از افرادی است که به‌صورت غیرعمد درگیر موضوع زندان شدند و استان یزد یکی از استان‌هایی است که به‌صورت ویژه به این موضوع می‌پردازد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: ستاد مردمی دیه استان یزد به واسطه مردم نیکوکاری که دارد در تمام روزهای سال و در بسیاری از مناسبت‌ها اقدام به برگزاری گلریزان می‌کند و کمک مردم در تمام این جشن‌ها و مناسبات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نشان از اعتماد بالای اهالی دارالعباده به ستاد مردمی دیه است.

در ادامه این آیین مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از طرف مرضیه حاتم‌پور ، مرجان منتظر و حسین منتظر همسر و فرزندان مرحوم مسعود منتظر جهت شادی روح این مرحوم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به ستاد مردمی دیه استان اهدا شد.

مبلغ ۶۵ میلیون تومان نیز از سوی مرکز نیکوکاری کوثر تفت که در چهارمین جشنواره انار تفت جمع‌آوری شده بود را به ستاد دیه استان اهدا شد.

در پایان این نشست با اهدای لوحی از مسئولان و نیکوکاران به‌واسطه برگزاری جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از