حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یزد:

۴۶ میلیارد تومان به مددجویان کمیته‌امداد پرداخت شد

۴۶ میلیارد تومان به مددجویان کمیته‌امداد پرداخت شد

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یزد گفت: طی هشت ماهه نخست ۱۴۰۲، صندوق امداد ولایت یزد ۴۶ میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرد.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی کمیته‌امداد امام خمینی(ره) استان یزد؛ مجید طالبیان گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در طی سال‌های اخیر، حمایت از خانواده‌های تحت پوشش کمیته‌امداد از طریق پرداخت تسهیلات در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال، مسکن، درمان، تحصیل و ... است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یزد گفت: در هشت ماهه نخست امسال این صندوق ۲هزار و ۵۰ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۴۶ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد یزد و نیازمندان پرداخت کرد.

طالبیان افزود: در سال گذشته نیز چهار هزار فقره وام به ارزش بیش از ۷۵ میلیاردتومان به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران و آحاد مردم می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت علاوه بر برخورداری از اجر معنوی و گردش و انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان جامعه، به کاهش صف انتظار این قشر آسیب پذیر در دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه نیز کمک کنند.

طالبیان تصریح کرد: شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم در حال ارائه خدمت به مردم شریف یزد می‌باشد و شماره تلفن ۳۶۲۸۰۲۱۲ برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با صندوق درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از