حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

۶۸شعبه اخذ رأی برای تفت تعیین شد

۶۸شعبه اخذ رأی برای تفت تعیین شد

فرماندار شهرستان تفت گفت: تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان تفت به ۶۸ شعبه افزایش یافت.

علی دهقان نیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: تعداد ۶۸ شعبه اخذ رأی در مناطق و شهری و روستایی شهرستان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد شعبه اخذ رأی در شهرستان تفت، ۴۱ شعبه به‌صورت سیار است، ادامه داد: از ۶۸ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده برای شهرستان تفت، ۱۶ شعبه در شهر تفت، ۲۸ شعبه در بخش مرکزی، ۱۳ شعبه در بخش نیر، ۱۰ شعبه در بخش گاریزات و یک شعبه برای اقلیت زرتشتیان در نظر گرفته‌شده است.

فرماندار شهرستان تفت گفت: نشست‌های توجیهی و آموزشی برای بازرسان، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب انتخابات در حال برگزاری است و در این نشست‌های آموزشی بر ضرورت آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات اسفندماه امسال تأکید شده است.

دهقان نیری عنوان کرد: قریب به ۲ هزار نفر در سطح شهرستان تفت در حالت آماده‌باش بوده و در تمام حوزه‌های مختلف بستر را برای اجرای فرآیند اخذ رأی فراهم می‌کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت گفت: قرار است حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر در امور شعب اخذ رأی شهرستان تفت فعال باشند.

وی گفت: همه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم‌شده است و مجریان انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به کار بسته‌اند و مهم‌ترین اولویت ستاد انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون است.
انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از