حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
یزدرسا گزارش می‌دهد؛

آغاز سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان یزدی مانعی بر انتصاب شایستگان

آغاز سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان یزدی مانعی بر انتصاب شایستگان

به دنبال عضویت یکی از مدیران سابق آموزش و پرورش استان یزد در کارگروه آموزش و پرورش شورای راهبری ریاست جمهوری، گروهی از اصلاح طلبان یزدی با صدور بیانیه‌ای عجیب با این انتصاب مخالفت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به دنبال عضویت محمد‌ رضا باغستانی، یکی از مدیران سابق آموزش و پرورش استان یزد در کارگروه آموزش و پرورش شورای راهبری ریاست جمهوری که وظیفه تعیین وزیر آموزش و پرورش را بر عهده دارد، گروهی از اصلاح طلبان یزدی با صدور بیانیه‌ای عجیب با این انتصاب مخالفت کردند.

این نامه که به امضای طالبی، رئیس ستاد پزشکیان در استان و تعدادی از اعضای کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی پزشکیان در استان یزد رسیده است، در مورد علت مخالفت با این انتصاب دلایل عجیب و تعجب برانگیزی ذکر شده که جای تاّمل بسیار دارد.

اصلاح‌طلبان یزدی در مورد علت مخالفت با این انتصاب اینگونه ذکر کرده‌اند که فرد مذکور هیچ حضور فیزیکی در ستاد پزشکیان در استان یزد نداشته است و همچنین ایشان هیچ قرابت و ارتباطی با اصلاح‌طلبان نداشته و ندارد.

ولی عجیب‌ترین دلیلی که در مخالفت با این انتصاب ذکر شده‌ است این بوده که نمی‌دانیم ایشان به کدام یک از کاندیداها در این انتخابات رأی داده است و به همین دلیل با این انتصاب مخالف هستیم.

انتشار رسمی این بیانیه در شرایط فعلی نشان از آن دارد که اصلاح‌طلبان یزدی سعی دارند با سهم‌خواهی، رئیس‌جمهور منتخب را در زمینه انتصابات تحت فشار قرار دهند و برخلاف شاخص‌های ۱۸ گانه‌ای که توسط رئیس‌جمهور منتخب اعلام شده، افراد نزدیک به خود را بدون در نظر گرفتن شاخص‌های اعلامی، در مسئولیت‌های استان منصوب کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از