حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
توسط استاندار انجام می‌شود؛

ابلاغ مصوبه فرمانداری ویژه شهرستان‌های اردکان و میبد

ابلاغ مصوبه فرمانداری ویژه شهرستان‌های اردکان و میبد

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: مصوبه فرمانداری ویژه شهرستان‌های اردکان و میبد امروز توسط استاندار یزد به کلیه سازمان‌ها و ادارات استان ابلاغ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، سعید رستگاری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته و درخواست برای ارتقای سطح سه فرمانداری به فرمانداری ویژه اولین درخواست استانداری در اردیبهشت امسال برای ارتقای فرمانداری ویژه شهرستان اردکان و دومین درخواست در ماه جاری ارتقای فرمانداری ویژه میبد به تصویب هیأت وزیران رسید.

وی با بیان اینکه این دو مصوبه اخیراً توسط وزیر کشور به استان ابلاغ شده است، ادامه داد: مصوبه هر دو فرمانداری امروز توسط استاندار یزد به کلیه سازمان‌ها و ادارات استان ابلاغ می‌شود. 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد اضافه کرد: در هفته دولت نیز تابلوی هر دو فرمانداری تعویض و به نام فرمانداری ویژه در هر دو شهرستان تغییر پیدا خواهد کرد.

وی در پایان ضمن تبریک به مردم شریف شهرستان‌های اردکان و میبد گفت: از مساعدت و حمایت‌های مجدانه آقای فاطمی استاندار و پیگیری‌های نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های میبد و اردکان تقدیر و تشکر می‌کنم، امید است که این اتفاق موجب بهره‌مندی پیش از پیش مردم عزیز از خدمات دولت باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از