حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد خبر داد:

اجرای طرح «ارمغان مهر» توسط هلال‌احمر یزد

اجرای طرح «ارمغان مهر» توسط هلال‌احمر یزد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد از اجرای طرح ارمغان مهر به مناسبت بازگشایی مدارس در سراسر استان خبر داد.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان یزد؛ محسن حرازی‌زاده یزدی اظهار کرد: سازمان داوطلبان هلال‌احمر بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی عام‌المنفعه در ارائه خدمات بشردوستانه با همت داوطلبان و خیرین است که با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد ادامه داد: این طرح به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی و هم‌زمان در سراسر استان، با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند در حال اجرا است.

حرازی زاده گفت: حمایت از سلامت دانش‌آموزان مناطق محروم، بهره‌گیری از تخصص داوطلبان، ایجاد حس مشارکت و نوع‌دوستی در داوطلبان و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه هدف، سه نشانه مهم این طرح ملی را شامل می‌شود و جمعیت هلال‌احمر می‌کوشد تا با رعایت کامل کرامت انسانی با همکاری خیرین و مؤسسات مردم‌نهاد در آستانه سال تحصیلی جدید و فرارسیدن بهار دانش، برنامه ارمغان مهر را اجرا کند.

وی افزود: در این طرح، خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به جمعیت هلال‌احمر اهدا کنند.

حرازی‌زاده عنوان کرد: در این طرح عام‌المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال‌احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر، این بسته‌ها را در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد ادامه داد: تأمین ملزومات و مایحتاج دانش‌آموزان کم برخوردار و بی‌بضاعت (ارائه ست‌های بهداشتی و لوازم‌التحریر شامل: کیف، مداد، خودکار، تراش، دفتر و…) در کلیه شهرستان‌ها و شعب اقدامی است که در راستای اجرای این طرح در حال اجرا است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از