حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده سپاه بهاباد خبر داد:

اجرای 100 برنامه گرامیداشت دهه بصیرت در بهاباد

اجرای 100 برنامه گرامیداشت دهه بصیرت در بهاباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از اجرای بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت سالروز حماسه 9 دی و دهه بصیرت در این شهرستان خبر داد

حمیدرضا فرهمند در گفتگو با «یزدرسا»، از اجرای بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت حماسه نهم دی و دهه بصیرت و شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بهاباد خبر داد و گفت: 100 عنوان برنامه با شعار محوری «شهید قدس» همزمان با دهه بصیرت و مقاومت در شهرستان بهاباد پیش‌بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد باگرامیداشت حماسه نهم دی و دهه بصیرت اظهارداشت: حماسه ۹ دی نشان داد که ملت ایران زنده، بیدار و آماده اطاعت از ولی خود است و همیشه در صحنه حضور دارد.

وی با بیان اینکه یوم‌الله نهم دی ماه روز تجلی وحدت مردم با ولایت و روز بصیرت مردم ایران اسلامی است، افزود: در این روز حراست از نعمت بی‌بدیل ولایت در میان مردم جلوه‌گر شد و نقشه‌های شوم دشمنان با شکست مواجه شد.

فرهمند با بیان اینکه برنامه‌های دهه بصیرت با شعار «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی» و با رویکرد جهاد تبیین برگزار می‌شود، افزود: ۹ دی روز پیروزی بصیرت مردم نسبت به فتنه آمریکایی بود که مردم در این‌ حماسه بزرگ، بساط فتنه‌گران را جمع کردند و بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی افزود: در هفته بصیرت نگاه به روشنگری و بصیرت‌افزایی جامعه باید مدنظر قرار گیرد که می‌توان در موضوعاتی همچون جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین بحث انتخابات پیش رو نسبت به بصیرت افزایی مردم اقدام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد همایش بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع با سخنرانی آیت‌الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، همایش ارکان تربیتی حلقه‌های صالحین، برپائی موکب و ماشین نویسی، برگزاری یادواره سردارسلیمانی و سالگرد آیت‌الله مصباح درمسجد روستای کریم‌آباد، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و  همرزمانش در بخش آسفیچ، برگزاری یادواره شهدای شهرستان و روستای کویجان را از برنامه‌های شاخص دهه بصیرت و مقاومت در این شهرستان نام برد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از