حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
استاندار جدید یزد نماد دانایی و توانایی است
استاندار سابق یزد:

استاندار جدید یزد نماد دانایی و توانایی است

استاندار سابق یزد گفت: اگر همه ویژگی‌های استاندار جدید را بخواهم خلاصه کنم، آقای بابایی نماد دانایی و توانایی و در دولت چهاردهم نماد وفاق ملی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، مهران فاطمی در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد که با حضور مدیران استان و معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه توفیق خدمت به سخت‌کوش‌ترین، با تدبیرترین و همراه‌ترین مردم ایران زمین نصیب بنده شد، اظهار داشت: عملکردها زمانی ارزشمند است که دو ویژگی داشته باشد که ویژگی اول آن است که با اخلاص باشد و برای خداوند باشد و نکته دوم اینکه رضایت مردم را به صورت نسبی جلب کند.

وی با بیان اینکه از خداوند و مردم عزیز به علت قصور و کم‌کاری‌ها عذرخواهی می‌کنم، تصریح کرد: عملکرد ناچیز ما در برابر ارزش بالای مردم یزد بسیار کم است.

وی ادامه داد: بنده نزدیک به 20 سال است که از نزدیک آقای بابایی استاندار جدید را می‌شناسم و آنچه بیان می‌کنم خودم از نزدیک دیده‌ام و از نظر من وی متدین، فاضل و متعهد است و دارای تحصیلات عالیه و مسلط به چندین زبان خارجی و همچنین مسلط به قرآن کریم هستند و سوابق اجرایی آن از پایین تا بالا را به ترتیب پیمودند.

استاندار سابق یزد عنوان کرد: نگاه توسعه‌ای، سلامت نفس، پاک دست بودن، تحولی بودن، عمل‌گرایی، جدیت و قاطیت در کار و توان کار کردن با سلایق مختلف از ویژگی‌های استاندار جدید است و اگر همه این ویژگی‌ها را در دو کلمه بخواهم تشریح کنم، آقای بابایی نماد دانایی و توانایی و در دولت چهاردهم نماد وفاق ملی است.

وی افزود: هر کمکی از سوی هر فردی بر می‌آید باید برای موفقیت استاندار جدید انجام بدهد زیرا موفقیت ایشان موفقیت تمام مردم استان یزد و مردم ایران است و رفاقت باید جای رقابت را بگیرد و  با دست در دست هم دادن میهن خویش را آباد کنیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از