حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
افزایش قیمتی برای گاز مایع در کار نیست
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت یزد:

افزایش قیمتی برای گاز مایع در کار نیست

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت یزد گفت: از سال گذشته تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی در نرخ گاز مایع وجود نداشته است و تنها در نرخ ارائه خدمات به مشتریان دچار افزایش قیمت شده‌ایم.

 رضا زاهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، در واکنش به خبر افزایش قیمت گاز مایع در برخی مناطق استان یزد اظهار کرد: نرخ گاز مایع نسبت به سال گذشته هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته اما نرخ خدمات ارائه‌شده به مشتریان با افزایش قیمت روبرو شده این خدمات شامل هزینه‌های حمل‌ونقل، بارگیری و درصد سود و مالیاتی است که از سوی شرکت‌های توزیع‌کننده باید پرداخت شود.

 وی افزود: جلسه‌ای در تاریخ ۳۱ مردادماه سال جاری در رابطه با نرخ‌گذاری جدید با حضور شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع در یزد که شامل شرکت فرگاز، اتان و بوتان بود، تشکیل و در خصوص اجرای نرخ جدید کپسول‌های گاز تصمیم‌گیری شد و شرکت‌ها متعهد به رعایت آن شدند و در صورت تخلف با شرکت‌های متخلف برخورد خواهد شد.

 معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت یزد ادامه داد: قیمت سیلندرهای گاز مایع با نرخ سهمیه‌ای در محل شرکت‌های توزیع ۴۴ هزار تومان، در محل نمایندگی‌ها و جایگاه‌های مجاز ۶۹ هزار تومان و در صورت تحویل درب خانه مصرف‌کننده نهایی ۷۷ هزار تومان است.

 زاهدی تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده تخلفاتی مانند، گران‌فروشی، کم‌فروشی یا فروش سیلندر با قیمت‌های غیر سهمیه‌ای می‌توانند موضوع را به سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از