حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل تعاون یزد خبر داد:

افزایش یارانه تشویقی خرید کالابرگ

افزایش یارانه تشویقی خرید کالابرگ

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد: یارانه تشویقی خرید کالابرگ از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدرضا فلاحتی اظهار داشت: در طرح جدید با عنوان «فجرانه» از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده، خانوار‌های دهک اول تا هفتم اعتبار خرید ۱۱ قلم کالا برای آنها از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش‌یافته است.

وی ادامه داد: پیش‌ازاین هر فرد باید ۲۰۰ هزار تومان از یارانه خود را از ۱۱ قلم کالای تعیین‌شده خریداری می‌کرد تا یارانه دریافتی او ۱۲۰ هزار تومان اضافه می‌شد، اما اکنون این شرط لغو شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: ۱۱ قلم کالای کدگذاری شده که هر کس به هر میزان از این ۱۱ قلم کالا خریداری کند، مشمول یارانه کالابرگ می‌شود.

فلاحتی در زمینه طرح امینت غذایی ویژه کودکان ۵ ماه تا ۵۹ ماه،  گفت: برای هر کودک زیر ۵ سال نیازمند بهبود تغذیه در دهک‌های یک تا پنج، ماهانه مبلغ یک میلیون تومان و در دهک شش و هفت مبلغ ششصد هزار تومان در حساب سرپرست خانوار قرار می‌گیرد و لذا خانوار‌های مشمول طرح،  توسط وزارت بهداشت و درمان شناسایی می‌شوند. خانوار‌های مشمول این طرح علاوه بر خرید ۱۱ قلم کالا، ۵ قلم کالای دیگر مانند سبزیجات، سیب و خرما و.... می‌توانند بخرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از