حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

اقتدار ایران مدیون رشادت‌های شهداست

اقتدار ایران مدیون رشادت‌های شهداست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه رزمندگان به فرمان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری پای این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌های شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، محمداسماعیل کوثری در بیست‌وهشتمین یادواره ۲۲ تن از شهدای گرانقدر روستای بنیز، باب دهوئیه و بهشت‌آباد بهاباد، ضمن تسلیت ایام رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، با اشاره به لزوم برگزاری یادواره شهدا بنا به سخن مقام معظم رهبری اظهار کرد: برگزاری این یادواره‌ها ادامه راه شهدا است و باید این‌چنین نشست‌ها و دورهمی‌ها باشد تا ذکر کسانی که باعث سربلندی، عزت و افتخار برای ما شدند، بازگو شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت تبدیل حرف به عمل توسط بزرگان، تصریح کرد: بسیاری از بزرگان در صدر اسلام و حال حاضر، ادعای بسیار زیاد داشتند؛ اما آن‌چنان شد که از مسیر الی‌الله خود فقط به‌خاطر دنیاخواهی منحرف شدند؛ بنابراین ما باید به این مسائل دقت کنیم که شهدا اگر به امام لبیک گفتند، برای این بود که کلام خدا را در جامعه پیاده کنند و اگر در نبود امکانات در مقابل دشمن صف‌آرایی کردند، به این دلیل بود که الگوی آنان حضرت اباعبدالله(ع) بود.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ولایت و مردم ولایت‌مدار دو عامل ماندگاری نظام از ابتدا تاکنون بوده است. ولایت و دستورات وی عامل هدایت مردم بوده و برای خارج نشدن از مسیر درست باید از دستورات ولایت‌فقیه پیروی کرد.

 

وی با اشاره به احساس ادای دین شهدا نسبت به اسلام، افزود: شهیدان مسئولیت‌پذیر بوده و جان خود را خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند؛ بنابراین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان کمتر از شهادت نیست.

 

جانشین لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله گفت: موفقیت‌های امروز کشور در سایه جانفشانی‌ها شهدا حاصل شده است و امنیت، آرامش، نظم و اقتدار کشور را مرهون خون پاک آنان و رشادت‌های ایثارگران هستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و افزود:حاج قاسم تمام هستی خود را برای این ملت و برای احیای دین خدا و پیشرفت کشور فدا کرد.

 

کوثری ادامه داد: شهید سلیمانی در آخر به آنچه می خواست، رسید. ما باید راه او را صادقانه ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم، ادامه داد: شهدا تمام وجود خود را در راه انقلاب و اسلام به میدان آوردند و خادمی این عزیزان بزرگترین افتخار برای ماست.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدا و رزمندگان اسلام سیره امام حسین (ع) را در عمل پیاده کردند، گفت: شهدای گرانقدر ما و رزمندگان اسلام با تأسی از امام حسین (ع) جان خود را فدای دین و میهن اسلامی کردند و این باعث نافرجامی فتنه‌های دشمنان در طول این ۴۴ سال شده است.

 

همچنین در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) و عرض خیرمقدم به شرکت‌کنندگان این یادواره خواستار ادامه راه شهدا شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از