حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
اقدامات خشونت‌آمیز صهیونیست‌ها؛ نشانه‌ای از استیصال و ضعف
کارشناس و تحلیلگر مسائل بین‌الملل عنوان کرد:

اقدامات خشونت‌آمیز صهیونیست‌ها؛ نشانه‌ای از استیصال و ضعف

کارشناس و تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت:  افزایش شدید و بی‌سابقه حملات و خشونت‌ها از سوی رژیم صهیونیستی، نشانه‌ای از ناتوانی آن در مدیریت وضعیت داخلی و خارجی خود است.

قاسم صبوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با بیان اینکه اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان به روشنی نشان می‌دهد که این رژیم با بحرانی بسیار جدی مواجه است، عنوان کرد: افزایش شدید و بی‌سابقه حملات و خشونت‌ها از سوی این رژیم، نشانه‌ای از ناتوانی آن در مدیریت وضعیت داخلی و خارجی خود است.

وی افزود: در حالی که این رژیم همواره تلاش کرده با استفاده از زور و خشونت، مقاومت را سرکوب کند، اما تحولات اخیر گواهی بر این است که این استراتژی‌ها دیگر کارایی ندارند.

کارشناس مسائل بین‌الملل در یزد با اشاره به اینکه از دیدگاه بسیاری از تحلیل‌گران، این نوع اقدامات نشان‌دهنده استیصال رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: آنان از یک سو با فشارهای بین‌المللی و کاهش حمایت‌های جهانی مواجه‌اند و از سوی دیگر با گسترش نفوذ جبهه مقاومت در منطقه دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی ادامه داد: این فشارها باعث شده تا رژیم صهیونیستی به‌جای یافتن راه‌حل‌های دیپلماتیک و صلح‌آمیز، به سمت اقدامات نظامی شدیدتر و خشونت‌آمیزتر حرکت کند.

صبوری با بیان اینکه باید گفت که اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی بیش از هر چیز، نشانه‌ای از سردرگمی و فروپاشی درونی آن است، گفت: رژیم صهیونیستی با منفجر کردن پیجرها در لبنان نشان داد که تمام قوانین را پیامل خواهد کرد و بدون توجه به زنان و کودکان تنها به کشتار آدم‌ها فکر می‌کند.

وی اظهار کرد: این رژیم نگرانی‌ای بابت رفتار مجامع بین‌الملل با خود ندارد و در همین راستا از هیچ جنایتی گذر نمی‌کند و هر لحظه به جنایت‌های خود می‌افزاید.

کارشناس مسائل بین‌الملل در یزد با اشاره به سکوت برخی از کشورهای مسلمان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود عنوان کردند، کشورهای اسلامی باید با یکدیگر متحد شوند و در برابر این غده سرطانی بایستند، اما متاسفانه در دنیای امروزی می‌بینیم که عمده کشورهای دنیا تنها به منافع خود نگاه می‌کنند و در مسائلی که مرتبط با انسانیت است ورود نمی‌کنند اما دم از حقوق بشر و انسانیت می‌زنند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از