حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان تفت:

انتخاب اصلح در روند پیشرفت کشور موثر است

انتخاب اصلح در روند پیشرفت کشور موثر است

فرماندار شهرستان تفت گفت: انتخاب فرد اصلح در روند پیشرفت و اعتلای کشور بسیار موثر بوده و دستیابی به اهداف عالی نظام در سطح بین‌المللی وابسته به این انتخاب است.

علی دهقان‌نیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره برگزاری دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سلامت و امنیت کامل در کشور و در شهرستان تفت اظهار کرد: پیرو خدمات شهید آیت‌الله رئیسی به کشور و پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش کردیم تا آنچه را که اراده مردم است فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه هیچ کدام از کاندیدها نتوانستند اکثریت آراء را کسب کنند، انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شد و در همین راستا در تلاش هستیم تا شرایط برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تفت را به خوبی فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان تفت تصریح کرد: شهرستان تفت یک شهرستان ییلاقی است و آمار بالای رأی‌دهندگان در این شهرستان به دلیل حضور مسافران و گردشگران در این شهرستان است.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا تمام شرایط مورد نیاز برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را به خوبی فراهم کنیم و مردم این شهرستان و مسافران گرامی با همراه داشتن کارت کلی و یا شناسنامه خود می‌توانند در روز جمعه 15 تیرماه پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

دهقان نیری تاکید کرد: در این شهرستان ۴۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار تعریف شده و در مسیرهای عبوری نیز نقاط مرتبط با شعب سیار شناسایی شدند.

وی ادامه داد: امید است مردم با حضور پرشور خود وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نشان دهند و با انتخاب فردی اصلح سرنوشت و آینده کشور را در مسیر درست خود قرار دهند و پیش ببرند.

فرماندار شهرستان تفت تصریح کرد: انتخاب فرد اصلح در روند پیشرفت و اعتلای کشور بسیار موثر بوده و دستیابی به اهداف عالی نظام در سطح بین‌المللی وابسته به این انتخاب است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از