حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل کمیته امداد یزد خبر داد:

اهدای هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند

اهدای هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد یزد گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، کمیته امداد هزار بسته لوازم‌التحریر با همکاری یک مؤسسه خیریه بین دانش‌آموزان تحت پوشش شهرستان یزد توزیع کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، با بر شمردن خدمات ویژه مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری با این نهاد به‌ویژه مؤسسه حضرت مجتبی حامیم و کمک‌های بسیار قابل توجه به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش از این طریق گفت: این نهاد در آستانه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس هزار بسته لوازم‌التحریر با همکاری مؤسسه خیریه حضرت مجتبی حامیم تهیه و به دانش‌آموزان تحت پوشش در شهرستان یزد اهدا کرد.

وی افزود: بسته‌های لوازم‌التحریر توزیع شده جمعاً به ارزش بیش از یک میلیارد تومان و هر بسته شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار و.. بوده است.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به برگزاری مراسم ملی شور عاطفه‌ها در مدارس استان در دو هفته ابتدایی مهر ماه جاری ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار یزدی برای کمک می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به نام کمیته امداد یزد و یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه اقدام کنند و یا به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس مراجعه کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از