حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
چراغ راه؛

برای سربلندی اسلام به جنگ می‌روم

برای سربلندی اسلام به جنگ می‌روم

سید احمدپور نجفی ابرقویی ۱۰ اسفند ۱۳۴۲ در شهرستان ابرکوه به دنیا آمد و سرانجام ۳ فروردین ۱۳۶۱ در شوش بر اثر اصابت گلوله به شکم به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»  سید احمدپور نجفی ابرقویی ۱۰ اسفند ۱۳۴۲ در شهرستان ابرکوه به دنیا آمد و تا چهارم متوسطه در رشته انسانی تحصیل کرد. پدرش سید علی‌اکبر کشاورزی می‌کرد و مادرش صغری نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت تک‌تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۳ فروردین ۱۳۶۱ در شوش بر اثر اصابت گلوله به شکم به شهادت رسید. پیکرش در روضه الشهدای زادگاهش به خاک سپرده شد. برادرش سید علی نیز به شهادت رسیده است.

 

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

 

 ای اصحاب‌ حسین علیه‌السلام در كربلای ايران‌ با رهبری خمينی اين‌ ضد خلقی‌ها با نام‌ فدايی خلق، ‌اين‌ منافقين‌ با آرم‌ مجاهد، اين‌ ضد كارگران‌ در پوشش‌ پیکار، اين‌ راحت‌طلبان با نام‌ رنجبر، این عقب‌ماندگان با نام‌ پیش‌گام و... را بكوبيد و همچنان‌ بكشيد و همواره آنها را رسوا كنيد و پوزه‌ آنها را به ‌خاک بماليد تا ديگر نتوانند سرشان‌ را در مقابل‌ جمعيت‌ بلند كنند و تنها گروهی كه‌ از اول‌ تابه‌حال گول‌ اين‌ شيطان‌صفتان‌ را نخورده‌اند و بر روی مبنای صحيح‌ اسلام‌ خود باقی ماندند این قشر روحانی بوده‌ است‌ كه‌ تربیت‌یافته مكتب‌ امام‌ صادق علیه‌السلام هستند و عده‌ای نمک‌نشناس می‌خواهند جلوه‌ اين‌ روحانيون‌ را بد نشان‌ بدهند و شما مطمئن‌ باشيد تا زمانی که دنباله‌رو مراجع‌ تقليد و پشتيبان‌ ولایت‌فقیه هستيد اينها نمی‌توانند بر شما تسلط ‌يابند.

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از