حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
نماینده مردم یزد در مجلس مطرح کرد:

برخوردبا زمین‌خواران یزد مصداق بارز مبارزه با فساد

برخوردبا زمین‌خواران یزد مصداق بارز مبارزه با فساد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نمونه‌های بارز مبارزه با فساد در یزد در این دولت، گفت: برخورد با دلالان زمین و همچنین زمین‌خوارانی که در یزد وجود دارند از مصادیق مبارزه با فساد در استان یزد است.

محمدصالح جوکار در گفتگو با «یزدرسا»، با بیان اینکه در دولت سیزدهم سازوکار مبارزه با فساد فارغ از رفتارهای شعاری بیشتر جنبه عملیاتی و اجرایی به خود گرفت، گفت: نمونه‌های بارزی از مبارزه با فساد توسط مسئولان استان را نیز می‌توان در یزد مشاهده کرد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد با دلالان زمین به عنوان یکی از مصادیق مبارزه با فساد گفت: یکی از این موارد برخورد با دلالان زمین‌های صنعتی یزد است که در سایت‌های فروش املاک اقدام به درج اگهی و فروش غیرقانونی زمین‌های واگذار شده کرده بودند  و این اقدام با همکاری قوه قضائیه انجام گرفت، همچنین برخورد با بنگاه‌داران متخلف در حوزه املاک که با دلالی‌گری موجب افزایش قیمت زمین و اجاره در یزد هستند از دیگر اقدامات است.

وی برخورد با زمین‌خواری را از دیگر موارد مبارزه با فساد عنوان کرد و با بیان اینکه چندی پیش دادگستری یزد از صدور حکم برای باند سازمان یافته، جعل، ارتشا و زمین خواری در یزد خبر داد، گفت: در این حکم اعضای این باند به ۹۸ سال حبس، 13 میلیارد جزای نقدی و 7 سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شده بودند که این‌ها را می‌توان نمونه بارزی از مبارزه با فساد در یزد در این دولت دانست.

جوکار با بیان اینکه شعار دولت مردمی سیزدهم مبارزه با فساد است، گفت: دولت سیزدهم برای اجرای قانون و عدالت مبارزه با فساد را سرلوحه کار خود قرار داده است و با تعامل همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دادگستری این اقدام را پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه بدون مبارزه با فساد، عدالتی در کار نخواهد بود، ادامه داد:  باید مبارزه با فساد و مفسدان را بی‌وقفه  پیش برد و در این زمینه باید تمام توان دولت در این راستا قرار بگیرد که تاکنون نیز روند به همین شکل ادامه یافته است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: اینکه رئیس دولت سیزدهم رکن اصلی در نظام اداری کشور را مبارزه با فساد قرار داده است نشاندهنده مردمی بودن این دولت است و برای تحقق این امر مطمئنا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از