حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر امور برق یک یزد خبر داد:

برطرف‌شدن افت ولتاژ برق در برخی نقاط یزد

برطرف‌شدن افت ولتاژ برق در برخی نقاط یزد

مدیر امور برق یک یزد، از برطرف‌شدن مشکل افت ولتاژ و ناپایداری برق تعدادی از مشترکان در برخی نقاط شهر یزد خبر داد.

محمدرضا عسکری‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، از برطرف‌شدن مشکل افت ولتاژ و ناپایداری برق تعدادی از مشترکان در برخی نقاط شهر یزد خبر داد.

وی افزود: کارکنان واحد تعمیرات امور یک، یک دستگاه ترانسفورماتور با قدرت 160 کیلوولت آمپر برای تأمین برق مشترکان کوچه پردیس در بلوار جمهوری نصب کردند و این دستگاه در این محل به بهره‌برداری رسید.

مدیر امور برق یک یزد با اشاره به تلاش نیروهای صنعت برق در شرایط جوی بی‌سابقه در استان یزد گفت: با توان بهره‌برداران و نیروهای خط گرم، کمتر از 24 ساعت این پروژه انجام و مشرکان از برق پایدار و مطمئن بهره‌مند شدند.

وی همچنین با اشاره به برقراری برق پایدار در دیگر نقطه شهر یزد گفت: به دنبال افزایش بی‌سابقه دمای هوا و رشد بی‌رویه مصرف برق، تعدادی از مشترکان برق کوی جهانفر و خیابان ایمان یزد نیز دچار افت و نوسان ولتاژ شده بودند که به همین منظور یک دستگاه ترانسفورماتور هوایی 160 کیلوولت آمپر تأمین و نصب شد. 

عسکری‌فر افزود: این پروژه به دلیل نیاز مصرف ناشی از استفاده شهروندان از سیستم‌های سرمایشی به ویژه سیستم‌های سرمایشی نامتعارف پرمصرف و مشکلات آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا و ساکنان این منطقه از نعمت برق پایدار بهره‌مند شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از