حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد:

برگزاری جشن واگذاری زمین به خانواده‌های پرجمعیت یزدی

برگزاری جشن واگذاری زمین به خانواده‌های پرجمعیت یزدی

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: جشن واگذاری زمین به هزار و ۱۰۰ خانواده مشول ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، احسان خواجه‌رضایی با بیان اینکه سومین مرحله قرعه کشی طرح جوانی جمعیت در استان یزد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: ان‌شاء‌الله این زمین‌ها به متقاضیان تخصیص پیدا خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد افزود: تا به امروز ۴ هزار و ۲۰۰ قطعه زمین به صورت قرعه کشی به متقاضیان واجد شرایط اختصاص داده شده است.

وی اظهار داشت: اراضی در اقصی نقاط شهر‌های استان و در کنار طرح‌های نهضت ملی مسکن قرار دارند و ان‌شاءالله این واگذاری‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر قرعه کشی هزار و ۱۰۰ خانواده، قرارداد پنج خانواده سید که قرارداد واگذاری آنان آماده شده بود، اهدا شد.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی‌های دقیق در فضای مجازی برای متقاضیان در حال انجام است و نیازی به مراجعه حضوری ندارند و به مرور که قرارداد‌ها را می‌بندیم، به متقاضیان در خصوص انعقاد قرار داد اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از