حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
با حضور رئیس فدراسیون نجات غریق انجام گرفت؛

برگزاری مجمع سالیانه هیأت نجات غریق یزد

برگزاری مجمع سالیانه هیأت نجات غریق یزد

مجمع سالیانه هیأت نجات غریق و غواصی استان یزد با حضور رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، مجمع سالیانه هیأت نجات غریق و غواصی استان با حضور حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، حاجی‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضا در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این نشست عملکرد سال ۱۴۰۱ هیأت نجات غریق و غواصی استان و تقویم برنامه‌ریزی شده هیأت در سال ۱۴۰۲ توسط رئیس هیات ارائه و به تصویب اعضای مجمع رسید و سپس صادقی خزانه‌دار گزارش مالی این هیأت در سال ۱۴۰۱ را ارائه داد ‌که س از آن به تصویب اعضای مجمع رسید. 

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در این جلسه، هیأت نجات و غریق استان را هیأتی پیشگام و منظم در اجرای برنامه‌های آموزشی و بازرسی دانست و از برنامه‌های پیش روی فدراسیون برای کاهش تعداد غریق در کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه هیأت نجات غریق و غواصی استان یزد برنامه‌ای مدون و خوبی را دارد که خوشبختانه در سال جاری در اماکن آبی این استان غریقی نداشتیم و تلاشمان این است تا در سطح کشور به حداقل برسیم.

حیدری در ادامه از مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع خواستار پیگیری و باز پس‌گیری لوازم و تجهیزات غواصی استان شد و اظهار داشت: مدرسه استعدادیابی یکی از برنامه‌های مهمی است که هیأت باید دنبال کند و با شناسایی مستعدین برنامه‌ریزی برای پرورش و بالفعل شدن استعدادها داشته باشد.

وی در پایان بر جدیت در بازرسی‌ها و دوره‌های آموزشی ناجیان تأکید و اضافه کرد: کار ما با جان افراد گره خورده است و کوچکترین سهل انگاری و غفلت ممکن است جان و سلامتی یک نفر به خطر بیفتد که عواقب سختی نیز خواهد داشت، لذا باید با جدیت در این امر تلاش و کار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های خوب هیأت نجات غریق و غواصی استان گفت: اهمیت کار هیأت نجات غریق همین بس که با جان مردم و همچنین سلامتی آنها ارتباط مستقیم دارید و انتظارمان این است که همچون گذشته با برنامه و تلاش در راستای اهداف و برنامه‌ها حرکت کنید.

حاجی‌حسینی افزود: حمایت‌های لازم را از این هیات باتوجه به اهمیت آن خواهیم داشت و امیدواریم فدراسیون نیز حمایت‌های بیشتری از این هیأت داشته باشد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از