حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دادستان یزد:

تخلف عمده‌ای در شعب اخذ رای وجود ندارد

تخلف عمده‌ای در شعب اخذ رای وجود ندارد

دادستان یزد گفت: تخلف عمده‌ای در شعب اخذ رأی نداشتیم، از هواداران کاندیداها هم می‌خواهیم پس از انتخابات نیز آرامش خود را حفظ کنند و مراقبت کنند تا شاهد جرم و تخلفی نباشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، محمدرضا حدادزاده با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد گفت: در خصوص تخلفات و‌ جرایم در انتخابات برخی تخلفات قبل از انتخابات و برخی هم در حین انتخابات رخ داده که جزئی بوده و توسط ستاد رسیدگی به تخلفات رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه تخلف عمده‌ای در شعب اخذ رأی نداشتیم، افزود: از هواداران کاندیداها هم می‌خواهیم پس از انتخابات نیز آرامش خود را حفظ کنند و مراقبت کنند تا شاهد جرم و تخلفی نباشیم.

دادستان یزد عنوان کرد: ناظران شورای نگهبان و هیأت‌های اجرایی در شعب اخذ رأی حضور دارند و بر فرایند اجرا و برگزاری انتخابات نظارت دارند و اگر تخلفی در شعب اخذ رأی رخ داد نمایندگان کاندیداها می‌توانند به ناظران شورای نگهبان اطلاع دهند.

وی گفت: باید از هر گونه اعلام مسائل شبهه‌دار، میزان تعرفه‌ها، تشکیک در صحت و سلامت انتخابات خودداری شود ضمن اینکه نتایج انتخابات بعد از اتمام رأی‌گیری توسط وزارت کشور اعلام می‌شود.

حدادزاده گفت: همچنین باید از تحلیل قبل از اعلام نتیجه انتخابات قطعی خودداری کرد و قاعدتاً پس از برگزاری انتخابات، عمده تخلف مربوط به اعلام پیروزی زود هنگام در انتخابات و همچنین تشکیک در صحت انتخابات است که ستاد رسیدگی به تخلفات به آن رسیدگی خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از