حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
موبد زرتشتیان در یزد:

توطئه‌های دشمن مانع حضور زرتشتیان در انتخابات نشد

توطئه‌های دشمن مانع حضور زرتشتیان در انتخابات نشد

موبد زرتشتیان در یزد گفت: دشمنان با توطئه و تفرقه‌افکنی درصدد بودند که بین ملت ایران تفرقه بیندازند اما پیوند خونی بین اقوام و ادیان مختلف در کشورمان وجود دارد و گسستنی نیست.

رستم کاووسیان‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با بیان اینکه ما از هر قوم و ادیانی باشیم زیر پرچم این کشور و پایبند قوانین کشور هستیم، گفت: زرتشتیان یزدی در دور اول انتخابات حضوری پرشور داشتند و در این دوره نیز کار خود را تمام کردند و حضور پرشورتری داشته‌اند.

وی ادامه داد: زرتشتیان یزد وظیفه خود می‌دانند که پای به پا و همگام با ملت ایران در تعیین سرنوشت خود شرکت داشته باشند، ما ملتی بزرگ، فداکار و با اصالت هستیم و حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانیم.

این موبد زرتشتیان در یزد اضافه کرد: اقوام مختلف ملت ایران دست به دست هم دادند تا حماسه حضور در انتخابات رقم بخورد و ان‌شاءالله فردا جشن حضور را در کنار هم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان با توطئه و تفرقه‌افکنی درصدد بودند که بین ملت ایران تفرقه بیندازند اما پیوند خونی بین اقوام و ادیان مختلف در کشورمان وجود دارد و گسستنی نیست.

کاووسیان‌زاده گفت: زرتشتیان همانگونه که زندگی مسالمت‌آمیزی در بین دیگر اقوام ایرانی دارند، شعب اخذ رأی جداگانه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند و خودم هم برای حضور در انتخابات، در شعبه اخذ رأی مسجد روضه محمدیه حاضر شدم.

وی افزود: ملت ایران ملتی با اصالت و زبانزد عام و خاص است و با درک و آگاهی بالایی که دارد در انتخابات شرکت کرده و شخص اصلح را انتخاب می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از