حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 خرداد 1403

جشن انقلاب در روستای کویجان بهاباد برگزار شد

جشن انقلاب در روستای کویجان بهاباد برگزار شد

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستای کویجان شهرستان بهاباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم گرفتیم تا جشن پیروزی انقلاب را در روستای کویجان شهرستان بهاباد نظاره کنیم، روستایی با خانه‌های کاه‌گلی و مردمانی با قلب‌های بزرگ و خونگرم.

پیرمردان و پیرزنان زحمت‌کش این روستا همگام با نسل جدید در کوچه پس کوچه‌های زیبای کویجان با پرچم‌های ساده ایران و بدون هیچ زرق و برقی و در نهایت سادگی و یک‌رنگی پیروزی انقلاب را جشن گرفتند و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر دادند.

*شهدا برکت این روستا هستند

مردم این روستا برای این انقلاب و حفاظت از خاک کشور شهدایی همچون شهید عباس جعفری را تقویم کرده‌اند و به خوبی قدر این نظام را می‌دانند، بنابراین با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این قدردانی را با صدای رسا اعلام کردند.

کودکان روستایی با پرچم‌های کوچکی که در دست دارند همگام با والدین خود از کنار قبر نواده امام جعفر صادق(ع) با ذکر صلواتی عبور می‌کنند و در دل کوچک خود از خدا می‌خواهند تا این انقلاب همراه محکم و استوار تا ظهور منجی عالم بشریت باقی بماند.

 

*ثبت خاطره خوش برای کودکان کویجانی

قاب عکسی از شهید سلیمانی و مقام معظم رهبری در دست پیرمردی نشسته بر ویلچر است و بلند می‌گوید «تا زنده‌ام، فرقی نمی‌کند در چه شرایطی، به خاطر این عزیزان در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنم.»

 

وانتی که بلندگو بر آن سوار است و جلودار همه حرکت می‌کند برای اینکه کودکان اذیت نشوند آن‌ها را سوار کرده و کودکان با لبخندی بزرگ بر لبانشان برای خانواده خود دست تکان می‌دهند و از ته دل می‌خندند، شاید این خاطره‌ای خوش در ذهنشان ثبت شود و بعدها برای نوه‌های خود تعریف کنند که جشن پیروزی انقلاب در سال ۱۴۰۲ چگونه بود و چه‌گونه به آن‌ها خوش گذشته‌بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از