حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه موقت یزد:

دشمن شکست‌خورده به دنبال انتقام از ایران است

دشمن شکست‌خورده به دنبال انتقام از ایران است

امام جمعه موقت یزد گفت: دشمنان با اقدام تروریستی کرمان به دنبال انتقام از جمهوری اسلامی بودند، در غزه بلایی سر آمریکا و رژیم صهیونیستی آمده است که آنها را کلافه کرده و آن را از چشم ایران می‌بینند.

آیت‌الله سید ناصر محمدی در گفتگو با «یزدرسا»، با محکوم کردن حادثه تروریستی در کرمان گفت: امسال بیش از سال‌های گذشته مردم ایران از آرمان‌ها و اهداف سردار شهید سلیمانی حمایت کردند، عاشقان مکتب سلیمانی از شهرهای مختلف و حتی از خارج کشور در ایام سالروز این شهید بزگورار بر سر مزارش حضور پید کردند و با آرمان‌های این سردار بزرگ تجدید بیعت کردند و این جمعیت دشمنان را به هراس و وحشت انداخت.

 وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان از این اقدام تروریستی این بود که حضور بر سر مزار شهید سلیمانی با هزینه گزاف و سنگینی برای مردم تمام شود و با ترسی که در دل مردم ایجاد می‌کند آنها را از این کار منصرف کند اما خوشبختانه اهداف دشمن عملی نشد و نه تنها از حضور مردم در این نقطه کاسته نشد بلکه پس از این حادثه، مردم شب تا صبح را در جوار مزار ایشان به سر بردند و در روزهای بعد نیز در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی شرکت کردند و در تشییع شهدای کرمان نیز سنگ تمام گذاشتند.

 امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه دشمنان با این اقدام از سوی دیگر به دنبال انتقام از جمهوری اسلامی ایران بودند، تصریح کرد: در حقیقت امروز در غزه بلایی سر آمریکا و رژیم صهیونیستی آمده است که آنها را کلافه کرده و راه فراری ندارند و هر روز نیز در این جنگ هزینه‌های سنگینی به  آنها تحمیل می‌شود اما هیچ کورسوری امید به پیروزی هم برای آنها وجود ندارد و آنها این شکست را از چشم ایران می‌بینند.

وی ادامه داد: اکنون آمریکا در شرایطی قرار گرفته است که اعتراف می کند که ما باید وجود حماس را بپذیریم و نمی‌توانیم حماس را از بین ببریم، رژیم صهیونیستی به‌شدت آسیب دیده است و مانند گذشته نیست، آمریکا علیرغم هزینه‌های سنگین و سلاح‌های زیادی که برای این جنگ در اختیار رژیم اشغالگر داده است به هیچ عنوان به نتیجه دلخواه و مورد علاقه خود دست پیدا نکرده و از طرفی برداشت دشمن این است که آنچه که در جنگ فلسطین بر سرشان آمده به خاطر ایران به عنوان محور اصلی جبهه مقاومت است.

وی اضافه کرد: دشمنان می‌دانند که فلسطینیان پیش از این با سنگ با آنها مبارزه می‌کردند اما امروز پیشرفتی که در جبهه مقاومت و در مبارزه فلسطین، لبنان، یمن و...  به وجود آمده است با حمایت ایران شکل گرفته است  از این رو به شدت از ایران، ملت ایران و انقلاب اسلامی به شدت عصبانی هستند و  در صددند به ایران صدمه بزنند و با این اقدامات انتقام خود را از کشور ما و ملت ایران بگیرند.

محمدی گفت: اقدام تروریستی در کرمان هوشیاری و زیرکی هرچه بیشتر مسئولان به ویژه مسئولان اطلاعاتی و امنیتی را می‌طلبد، تمام احتمالات را باید در نظر بگیریم و اقدامات لازم را برای مقابله با هر گونه اقدام دشمن انجام دهیم، دشمنان ما بدتر از مار زخم خورده است و مانند کسی است که زیر گلویش گرفته شده و نفس‌های آخر را می‌کشد و شکست خود را در زمینه‌های مختلف به ویژه در جنگ غزه را از جانب ایران می‌داند و از زدن هر ضربه‌ای به ملت ایران کوتاهی نمی‌کند.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از